Saturday, November 28, 2009

Quit or Not.!?

well..
sebenarny aq msh ragu mau berhenti ato gk...
aq tau klo aq berhenti pst byk bgt mulut biadab org2 yg akan ngmgin gw..
gw tuh dah males bgt sbnry..mengahadapi mreka,,menghadapi keadaan gw..
gw jg marah ama diri gw sndri knp gw mlh mkn lama mkn seperti merekaa...!?
mnrt gw mreka tuh smua munafik!!!!yg selalu saja ingin menunjukkan kelebihan,,dan kebaikan mreka kepada org2..bermuka dua..!!??###**%^&()(@$$*(!)!>!?!!{}<>
arrgghhh...!!!

trima kasih kepada nike yosephine dan ci jeans yg uda berusaha memback up gw..
walaupun sbnry gw ttp keukeuh dgn keputusan gw yg gw sndri tau mendadak dan tdk dipikirkan baik2..aq kesel..marah....
dan gk gw sangkah..trnyt si nike wise jg yahh...well...nasehat dia tuh smuany kena di gw!!edann tuh org...huh.

thanks aja bt klian..i'll rethink about it..

No comments: